Loading
Центриране
Трафик
Колоездене
Транспорт

Изобразително изкуство

Арт училището на Юнити Академия предлага пет основни курса на обучение:

  • “Рисуване за деца от 6-7 години”;
  • “Рисуване за деца от 7-14 години”;
  • “Илюстрация за деца от 10-14 години”;
  • “Академично рисуване 12+/Графика и Живопис”;
  • “Подготовка-рисуване за кандидат гимназисти”.

Програмата на курсовете е разработена по осъвременена и модернизирана методика на професионалното академично обучение, което позволява на младите хора да усъвършенстват пластичното мислене и професионалното овладяване на рисунката. Прилаганата методология води към създаване на естетически емоционални рисунки, внушаващи човешки мисли и състояния, заразяващи с реализма и правдивостта на майсторството и съвършенството на пластичния израз.

Цели на обучението:

  • Систематизирано обучение по рисуване.
  • Система в познанията на сложното, противоречиво, индивидуално/групово изграждане и възпитаване на младия художник.
  • Усъвършенстване на интелекта и умението на децата/учениците.
  • Успехи и удовлетворение от добре свършената работа.
  • Резултати от практическото прилагане и реализиране на тази система – изложби, конкурси; организиране на арт галерия.
  • Пърформанс. Пленери.
  • Посещения на музеи, галерии, работилници. Запознаване с работата на известни художници.
  • Предложената система на обучение претендира за окончателност и завършеност.

Театралното обучение

Театралното обучение е динамична дисциплина, която представя пред децата един нов свят на чудеса и игра. То ги насърчава да продължават да задават въпроси, да изучават и експериментират с нови идеи и начини на живот и мислене. Предназначението на театралното обучение не е да изгражда отлични актьори или Холивудски звезди – то е необходимо за да научи децата да създават, изследват и реагират в търсенето на своето истинско аз и създаването на значими връзки с другите хора и света, който ги заобикаля.

В Детската театрална школа на Юнити Академия учим децата, как да бъдат активни и стремящи се към перфекционизъм в ежедневието си, а не пасивни наблюдатели на живота. Креативността е поведение, което се учи и придобива – то е осезаемо и е от решаващо значение за развитието на човека. Децата започват да изразяват креативността си по много различни начини. В театъра няма грешно и вярно. Творчеството се насърчава и често грешките са най-точните попадения. Креативните хора правят нещата да се случват. Те обединяват. Те правят връзки, там където връзките не са очевидни.

Умения и качества, които се придобиват:

  • актьорско майсторство;
  • доверие, сътрудничество и общуване в група;
  • концентрация;
  • координация на тялото и движението в пространството;
  • способност за слушане, наблюдение и взаимодействие;
  • синхронизация чрез движение;
  • изразяване чрез движението на тялото – форма на тялото, мимика, жест;
  • способност за импровизация и изграждане на етюд;
  • развиване на гласа;
  • способност за изразяване на вътрешния свят;
  • способност за представяне на идеи и изразяване пред публика;
  • въображение и абстрактно мислене;
  • способност да свържат на пръв поглед неподходящи неща и да синтезират знания и информация;
  • формиране на различаващи способности и способности за взимане на решения;
  • способност за създаване на линията на историята и работа върху драматургичен текст.

Млад писател

Основните цели на курса са:

  • Да изясните отношенията си с литературата – искате просто да пофлиртувате, да преживеете мимолетно увлечение или се надявате на сериозна връзка? Суета, страст или любов към писането са в основата на вашето желание?
  • Да опознаете по-подробно литературата като обект на вашите желания. Откриването на нови черти от нейния облик ще ви разкрият нови и неподозирани възможности за удоволствие, които ще ви привържат по-силно към нея. Внимание – има опасност от пристрастяване!
  • Да разберете как да изграждате отношенията си с литературата, така че след време да не си станете досадни.
  • Да развиете способността да опознавате света и себе си чрез литературата. Да общувате чрез нея – със себе си и с другите.
  • Да се научите не само да се забавлявате с литературата, но и да работите с нея, без това да ви изглежда скучно и натоварващо.
  • Да успеете да овладеете желанието да „обичате себе си в литературата” и да се научите „да обичате литературата в себе си”.